Ismét Alex egy kalandja következik. Csak ennyit szeretnék kiemelni per pill: " úgyhogy úgy döntöttem, hogy hagyom kibontakoztatni művészi hajlamaimat, és összeszarom a vécéjüket, ajtóstul, falastul, mindenestül."

A tavalyi osztálykirándulást Miskolcon töltöttük, és egyértelműen a legeslegeslegfostosabb osztálykirándulásom volt, az egyik estét leszámítva. Egy másik, egészségügyi sulival mentünk, ami természetesen teli van muffokkal. (meg fartúrokkal) Igaz, hogy közülük csak három volt, aki külsőre a "húbaszdmeg! *-*" kategóriába tartozott, de azok közül meg mind a háromnak olyan rohadt volt a személyisége, hogy csak alkohollal bírtam ki a társaságukat anélkül, hogy megbasztam volna őket gereblyével. :/ A többi viszont kívül-belül rohadt volt, szóval inkább az előbbi három társaságát próbáltam élvezni amikor épp punnyadás volt az osztálynál. 

Szóval: Egy régi katonalakásokból átalakított szentfazék lánykolesz melléképületében szálltunk meg, úgyhogy kódexmásoló apácákból hál'isten nem kaptunk. Miénk lett a legfelső emeletet, ami hozzájárult az egyik, később elmesélendő fontos momentumhoz. És most következik egy ugrás, mert mint már mondtam, rohadtmód unalmas volt majdnem az egész.

Osztálytársakkal elmentünk kocsmakörútra és rá kellett eszmélnünk, hogy Miskolcnál szarabb hely nem létezik alkoholizálásra: Kommersz is, szar is, meg kicsi is a piaválaszték. Ezért inkább úgy döntöttünk, hogy kéne venni valamit nagyker áron, nagy mennyiségben, ócsóé'. Fene a kibebaxott kommersz ízlésükbe, a többség Jägerre szavazott, úgyhogy elindultunk keresgélni. Az első helyen 11000-ért árulták a literest, ami közülünk két idiótának annyira nem tetszett, hogy összehugyozták a krimót... A kidobók szeme láttára. Nem lett belőle nagy balhé, úgyhogy tovább keresgéltünk, végül egy videjótékában találtunk négyeze'öccázé'. (Protip: Kevertből ~ 3,5 litert vehetsz ennyi pénzből, ráadásul fincsább is.) Ezt követően összehívtuk az osztályt a szobánkba' és elkezdtük körbeadogatni a literes Jägert. És mivel alapból utálom a Jägert, ez pedig különösen ramaty hőmérsékletű volt, 2 korty után összetomikristályoztam a szobát, meg szobatársam ruháit és táskáját. Ezzel egy időre tönkre is vágtam a rituális ivászatot és mellékesen ez volt az első alkohol miatt bekövetkezett okádásom. Bár itt nem a mennyiség, hanem a minőség játszott közre. Menny A piálás befejezése után összehoztak egy minidiszkót telefonzenével, amire a legkevésbé sem voltam kíváncsi, úgyhogy bevágtam a szunyát míg vége nem lett. De mire felkeltem pár ember kivételével már mindenki hulla volt, úgyhogy úgy döntöttem, hogy két szobatársammal együtt lemegyünk az egészségügyis pinákhoz. A negyedik szobatársam egyébként egész estére kiütötte magát bubis ásványvízzel. Babavízen, meg alkoholon kívül semmit nem szabadott volna innia. :/ Próbáltunk rajta megfelelő teráPIÁt alkalmazni, de az se' jött be, úgyhogy ő fennmaradt az ágyában. Ráadásul a három futabila butajiba közül az egyiknek előző nap haza kellett mennie, mert a szóbeszéd szerint tizenegyszer sikerült okádnia. Well done miss! Egy ideig jól elvoltunk, aztán nem emlékszem miért, kizártak minket. :/ Arra azért emlékszem, hogy a konyhában megosztottam velük néhány hímsovén gondolatot, szóval lehet, hogy ezzel volt összefüggésben, dunno. Mellesleg kifigyeltem, hogy  az ablakot nyitva hagyták, mer' hát ki gondolt volna arra, hogy leszek olyan idióta, hogy a harmadikról, 12 méter magasról lemászom a 40 centi széles párkányukra. Mondjuk az alattunk lévő fundamentászacskóteme(te)tő felfogta volna egy pöppet a zuhanást, dehátna. Így hát arra az elhatározásra jutottam, hogy felmegyek a szobánkba kinyitom a konyhánk ablakát, aztán le a mélybe... És elsőre sikerült, mer' egy akcióférfi vagyok. \o/ Akartam hívni a bubis szobatársamat is, mer' ő volt az egyetlen, aki ébren volt, csak még felkelni sem nagyon tudott. A puncsyk végül is bealudtak, szóval túl sok mindent nem tudtam már kezdeni velük, úgyhogy úgy döntöttem, hogy hagyom kibontakoztatni művészi hajlamaimat, és összeszarom a vécéjüket, ajtóstul, falastul, mindenestül. :/ Aztán befeküdtem az egyik mellé, akiről kiderült, hogy rohadtmód mélyen tud aludni, szóval nem igazán zavartam még akkor sem, amikor a libidómat vezettem le rajta az arca rókaszagú nyelvemmel való összenyalogatásával, meg a hajába való peték bejuttatásával. . Ezek után viszont már végleg lefeküdtem mellé, persze csak a haja bizonyos mértékben való kitisztítása után. Így utólag jutott eszembe, hogy szemhéjra onanizálni, és reggel hallgatni a ropogást viccesebb lett volna, de most már mindegy. :/ Reggel felé lelökött az igencsak szűkös ágyról, mer' eléggé nyugtalanul aludt annak ellenére, hogy csak a másik fuckable barátnője kérésére sikerült felébresztenem, egymás utáni három pofinnyalás után, ami annyira sokkolta, hogy utána egész nap nem szólt hozzám, és mikor pár hónap múlva találkoztunk a buszmegben, igencsak megijedt tőlem. :'/ 

Mellesleg megbukott, szóval még egy közös osztálykirándulás kizárva. :'/

A bejegyzés trackback címe:

https://amnezia.blog.hu/api/trackback/id/tr811702177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása