Szülinap

2010.01.23. 00:46

 Ma töprengtem, hogy melyik sztorit írjam le nektek, és eszembejutott egy igenrégi eset, kb. három éve történhetett. A társaságunkban az egyik lánynak közeledett a szülinapja, és a legjobb barátnői kitalálták, hogy meglepetéspartit szerveznek neki.

A lány igencsak depresszív hangulatban volt általában, ilyen volt alapból. A meglepetésparti abból állt, hogy készítettek egy powerpoint-os slideshowt képekből. Általában bulifotókat raktak bele, meg családi, baráti, koncertképeket. A szülinap az akkori törshelyünkön lett megtartva, vagyis annak a teraszán. Megkértek, hogy szolgáltassam a számítógépemet a bulira, ebbe bele is mentem. Elvittük a cuccokat, összeszereltem a gépet, majd mentünk a lányhoz, haza. Hűha, meglepett arc, öröm, bódottá, miegymás, majd elmentünk a törzshelyre. Lezajlott a powerpoint bemutató, majd hazavittük a gépet kocsival. Vissza a helyre, game on! Ami csak belénkfért, összeittunk minden szart, kottarészegre ittuk magunkat haverral. Amikor már laposodott a hangulat, gondoltam induljunk el valamerre. Ekkor vettem észre, hogy a hosszabbítót a kocsmában felejtettük, mikor hazavittük a gépemet. A teraszon nem volt aljzat, ezért a kocsmából kellett kihozni az áramot, tehát egy kb 15 méteres hosszabbítóról van szó. Semmi baj, majd én hazaviszem! Igen. Ahogy kiléptünk a kocsmából két haverral pár lépés után úgy belegabalyodtam a hosszabbítóba, hogy taknyoltam egy kurvanagyot a betonon. Azt sem tudtam mi történt, azt hittem megütöttek hátulról. Két haver ujjal mutogatott rám, fosták-hugyozták össze magukat a röhögéstől, miközben vergődtem a földön ordítva, hogy ki volt az?! Természetesen nem segítettek volna semmi pénzért, hisz elég szórakoztató látvány lehettem. Pár perc alatt sikerült kigabalyodni a kábelből, majd hazavettük az irányt.

Ha jól emlékszem ezen az estén volt az, amikor a kocsma székén a fejemmel az egyik lány mellén, arccal a plafon felé. Király.

A bejegyzés trackback címe:

https://amnezia.blog.hu/api/trackback/id/tr571694266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása